Als ik een boek wil toevoegen dan krijg ik de melding "Possibly CRACKED version. It will work very Unstable!"
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik een boek wil toevoegen dan krijg ik de melding "Possibly CRACKED version. It will work very Unstable!"
Wat kan ik hieraan doen?
Hallo specialke19,
Naar aanleiding van een van de reacties op de GAOTD pagina,
heb ik het programma ook maar eens geïnstalleerd, dezelfde melding.
Het beste kun je later op de dag nog eens langskomen;
in de loop van de dag komt er zeker een oplossing.
Misschien duurt het even, onze Amerikaanse vrienden liggen nog op bed.
Groet,
Plankje
Ik heb de fout gevonden!
In het nederlandse taalbestand zit een regel met de tekst:
jsanmwj29=Hef wachtwoord op...
Wijzig die in:
kaj29k1ka0=Hef wachtwoord op...
Dan werkt het weer wel in het Nederlands…
Respect Merlin. Hoe kwam je er er achter?
Heel eenvoudig Pieter, In commentaar 11 werd aangegeven dat het programma in het Engels en/of Duits geen fout gaf.
Ik ben dus gewoon stomweg gaan debuggen en heb het Nederlandse en het Engelse taalbestand gaan vergelijken. Elke tekst op het scherm heeft een regel in dat taalbestand. Die zijn door een sleutel aangeduid zodat het programma weet welke tekst waarbij hoort. Ik heb gewoon de sleutels overlopen tot ik een verschil vond. Dat heb ik dan geverifiëerd tegen nog een paar andere taalbestanden om zeker te zijn.
Het heeft dus niets met hacken te maken zoals sommigen mogelijk zouden denken, maar gewoon met logisch redeneren en debuggen. Iedereen kan dat. Daarvoor hoef ik geen extra respect te krijgen.
Hum, bij mij zeurt het dat hij dat pad niet kan maken en ik kan die .ini dus niet veranderd saven. Iemand enig idee? Ik heb Vista Basic.
Liesbeth, aanmelden als administrator, dan moet het lukken. Als 'gewone' gebruiker heb je geen rechten om iets in de map 'Program Files' en/of de submappen daarvan te schrijven... Dat is een deel van de Vista beveiliging.
Hebben jullie dat met die isbn al geprobeert??
Wat ik ook intype wat bij bol vandaan komt hij zegt
kon deze titel niet vinden op bol
Hebben jullie dit ook????
You must log in to post.